
DESIGNADE TRYCKSAKER
En folder eller en broschyr det är frågan?
Att kunna lämna något fysiskt så som en broschyr, folder eller en tycksak, vad det än är så, efter ett möte eller på en mässa, blir man kvar i ens nya kunds närvaro och påminns om företagets existens, ett komplement till hemsidan eller något helt annat än en digital kampanj, något som går att ta i och känna. Gärna med ett fint papper som ger en extra dimesion till kvalitet eller vad man vi signalera.
Varumärkesbyggande

Kampanj för muntorra
Uppdraggivare: Marie Robertsson på Mun- och halscancer förbundet
Verksamhet: Illustrera problematiken för mun- och hals cancerpatienter som lider av muntorrhet och ofta tappar tänder.
Kanmpanj: Tillsammans med Torsten Tullberg tog vi fram en serie produkter för att visa medlemmar problematik med tuggummi, tablettask, vattenflaska, lypsyl för muntorra, t-shirt, annonser, rolups och vykort och en grafiskprofil och ny hemsida för hela kampanjen, alla giveaways delades ut på mässor och sjukhus samt Almedalsveckan i Visby.


