Folder_broschyr-TheHumanContract-1

Företagets historia i ett tryckt format?

Berätta en företagets historia för kunderna – på ett effektivt och strukturerat sätt i en folder eller broschyr, att lämna efter sig på ett kundmöte eller en mässa. En bra trycksak säljer och bygger förtroende och framför allt något som man kan ta i. Digital kommunikation i alla ära, men ibland ökar förtroendet med just en fysisk produkt så man finns kvar längre än en digital historia som försvinner snabbt blad alla andra.


Rollup trycksaker

Rollup

Den vanligaste och mest beställda mäss- och eventprodukten är Rollups som nästan varenda företag använder. Med ett lågt pris, smidigt förpackad i olika format och användarvänlighet .


En giveaway

Något kul att ge bort som har anknytning till verksamheten.
Produkter bredvid: Mun och Halscancerförbundet kampanj, “Alla vill ha tänder oavsett vad som händer” för att informera om deras medlemmars problematik.

2

Varumärkesbyggande

I mångt om mycket så handlar allt inom varumärkesbyggande att positionera sig, att visa sig på ett eller annat sätt, ju relevantare desto bättre. Som ovan Anne Blom Städ fyllde 25 år, bjuder sina kunder på “dammsugare kakor” tillsammans med flera erbjudande. Eller nedan Foodprint en matvagn, lagat med mat som är “på väg ut”. Nedan det, Hårprodukter från HerbHub och salongen Friekosör nya etiketter och marknads material, digitalt och i tryck.